Emlékkönyv helyett -- interjú a tombola nyerteseivel -- vol 2: Kertész Violetta

- Te mivel foglalkozol?
LoveBug Vintage webshoppal is

- Mit éreztél, amikor kihúztuk a számodat a tombolán?
kicsit izzadt a tenyerem meg dobogott a szívem

- Mi a kedvenc állatod? Miért?
mindegy, csak kicsi legyen!azért mert akkor elfér.

- Te mit gondolsz a nevünkről (Nemmivoltunk!) ?
kicsit infantilis, nem?

- Sikerült élményt szereznünk neked, vagy legalább örömet okozni a kiállítással? Miért?

voltak helyes fiúk,meg lányok is és nyertem a tombolán, ami klassz.
volt

- Volt olyan kortárs képzőművészeti kiállítás, ahol sírva fakadtál, vagy legalább majdnem sírva fakadtál?
én mindig sírni szoktam, túl érzékeny vagyok! :(

- Mit szólsz ahhoz, hogy egyesek szerint megbundáztuk a tombolát, mégpedig úgy, hogy a nekünk tetsző lányok számát félretettük, hogy őket húzzuk ki, hogy majd szép lányokkal pózolhassunk a fotókon, de közben a húzó ember valamit elszúrt, és a végére három fiú számát húzta ki?
remélem bunda volt, nekem is volt egy fijú aki tetszett!!

- Szerinted a Nemmivoltunk Crew tevékenysége mit ad hozzá az emberek életéhez?
szerintem minimum hozzáad!


- Ha Te abban a helyzetben lennél, hogy a tevékenységünkért folytonos havi fizetést adhatnál, mennyit adnál? Miért?
sokat kérdezel és unom már.

- Hozzájárulsz ahhoz, hogy az interjú a neveddel jelenjen meg?
igen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése