Emlékkönyv helyett -- interjú a tombola nyerteseivel -- vol 1: Zombori Mónika

- Te mivel foglalkozol?
művészettörténész vagyok, az FKSE galéria asszisztense

- Hogyan befolyásolja jövődet a nyereményed?
egy LOVE feliratú ízléses bögrét nyertem, amit imádok, minden nap többször használom rendeltetésszerűen a munkahelyemen, ahol általában elég kevés a (tiszta) bögre, így megkönnyíti az életemet, hogy bögretulajdonos lettem

- Szerinted mi a kortárs művészet?
művész megfelelő egóval és exhibicionizmussal szinte bárki lehet, így a kortárs művészet elég tág, persze csak akkor lesz igazán kortárs, ha éppen aktuális problémákkal foglalkozik

- Szerinted a Nemmivoltunk Crew tevékenysége mit ad hozzá az emberek életéhez?
felszabadult pillanatokat mindenképpen, a látogatók közül sokan hálásak voltak, hogy végre egy kiállítás, ahol nem feszengenek

- Szerinted bunda volt a tombola?
biztos, hogy nem, mert a főnyereményt (amit én is nagyon szerettem volna) egy olyan lány nyerte meg, akit úgy tudom, hogy nem is ismertek

- Mi a kedvenc ételed? Miért?
az indiai ételeket imádom, mert nagyon nagy a vega választék

- Mi a véleményed a "Munkafüzet" c. fanzinról?
klassz lett, legközelebb több kell belőle, mert a kiállítás utolsó hetében már hiánycikk volt

- Te szeretted az általános iskolát? Miért?
eminens voltam, így szerettem

- Mondj el egy emléket a megnyitóról, kérlek.
a legemlékezetesebb a megnyitó előtt közvetlenül a majdnem 100 négyzetméteres galéria felmosása volt

- Hozzájárulsz ahhoz, hogy az interjú a neveddel jelenjen meg?
igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése